sol vind och vatten

nu har jag äntligen packat klart efter en massa om och men över vad jag ska ha med mig men resultatet är jag faktiskt nöjd med. nu snart ska jag upp och ducha och så. jag ska även klippa och måla naglarna, platta håret och sånt. Sen sist men absolut inte minst ska jag ta bort bilder från datorn och lägga in dom som ligger i kameran från när jag var i grekland för sådär ett år sedan, de är ju helt normalt... sen för hoppningsvis så har min prins landat med bilen hemma på gatan.
här har ni då min packning:
fyra klänningar
tre bikinisar
fyra shorts
sex t-shirtar
tre par skor
sju trosor
sju strumpor
ett par jeans
tre tjocktröjor
ett par chillbrallor
två jackor
dator+laddare
mobil+laddare
två kamror+laddare
två hörlurar
en plattång
en keps
två skärp
två bh.ar
träningskläder
ett par solglasögon
500 armband
smink
ett gosedjur
och massa andra småsaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0