the last song

emma och anni gick för en timme sedan. vi har kollat på allsång på skansen och bara pratat. ska väl ta och tänka på refrängen snart. ska upp tidigt imorgon för att busa lite. sen bär det iväg till en plats som jag aldrig vart på faktiskt! kan ju berätta lite kort om min och isaks nio månaders dag som vi firade igår. vi åkte hem till mig, hela huset för oss själva för en kväll, nice! vi åt en god midagg, kollade på film och bara möss! imorse kom mamma och classe hem vid tolv kanske då även vi vaknade. slut  på de roliga. vi packade våra saker och åkte in till stan för att gå åt varsina håll. nu ska jag kolla upp när vårat tåg går imorgon! hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0