att se dig gör mig glad

tjenare gårdagens jobb var ju nice som vanligt. två timmars vila mat och lek på de. Efter dagis cyklade jag och isak ner på stan och tog en glass. Sedan blev det java med Mia, Filip, Pappa och Isak. Sen tog vi cyklarna hem för att ta oss ett varmt bad jag och Irre. Vid halv nio var vi nere på stan igen då vi gick på bio. Baksmällan två, as bra film! Sen hem till mig för att sova och så.. Dagen då! klockan ringde vid 20 i 8. Tio minuter senare satt jag och väntade på bussen. så Isak fick klara sig själv i mitt stora hus... jobbet gick bra. Tog bussen hem till Anni efter åt där även Ebba befan sig. Vi kollade på Desperate Housewives avsnitt. vid halv sex drog jag mig hemåt i de regniga vädret för att äta. nu ligger jag nere i sängen och väntar på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0