den elfte. dagen då vi firar stort

igår firade jag och isak våra åtta månder tillsammans. de blev en tur ut till en liten ö av skog. runt omkring ön var det åker så långt ögat kunde se. okej nu ljuger jag med att man inte kunde se någonting annat... Vi tog iallafall med oss en massa mat som vi handlade inne i stan. Även kuddar, maddras, filt och tält. Vi grillade lite mat. Sedan gick vi in och mös en massa i tältet där de även bjöds på godis, chips och cider. Somnade sedan vid 10 hehe.. frös lite men med mitt element som höll om mig så blev allting så bra så. Vaknade sedan vid 8 av att de regna och åskade, inte nice alls.. sprang hem en halvtimme senare då vi tog en varm dusch och kollade så att vi inte hade några festingar eftersom att kvällen innan så såg vi tre festingar på mig. Båda hade vi en varsin festing på oss som mamma lätt som en pannkaka tog bort. Sen gick vi ner och satte på en film men båda slocknade efter 10 minuter sedan vaknade vi vid halv två igen. Min lilla sötis hade även köpt rosor till mig, hur gulligt som helst!
jag älskar dig Isak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0