kötta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tjeeena länget snöggingar! jävlar vilket väder vi har det här i uppsala för tillfället. Men tyvärr så står det på yr.no att de ska regna imorgon vilket kanske inte är så bra när vi ska spela vollyboll på fyrishov imorgon... aja vafan ska man göra lixom? hur som helst så hade vi cup idag i skolan vilket var grymt kul eftersom att vi vann 3 macher. Sen blev det lika i en match också. Bra jobbat Nathalie, Annina, Clara och Fanny! Nu på kvällskvisten har jag varit med klassen. Vi har både kört lasergame då jag köttade som fan och var bäst av alla första omgången. vad säger ni om de 15500 poeng bara sådär. Sen blev det även pizza och massa trevligheter. Efter alla trevligheter gick jag hem till isak och var där i kanske 45 minuter kanske. Sen kom mamma, classe och johan förbi och hämtade upp mig. Tycker super synd om johan för tillfället för han har krossat hela axeln idag när han körde parkor vilket inte var så roligt.... Men vet ni vad jag ska göra nu? jo jag ska skrubba mina fötter för dom gör så fruktansvärt ont så jag kommer inte kunna gå i mina balskor annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0