rör vid mig

kom precis hem från mig kära pojkvän! eller precis och precis, ungefär för en timme sedan för er som vill veta. De började med att han tog sin snabba moppe och hämtade upp mig. När vi kom hem till honom så gick vi upp på hans rum som var helt mörkt. När jag kommer in i rummet så har han tänt en massa ljus köpt hjärtan chips, munkar, smoothie och hyrt en skräck film, lillis! hahaha söt! så vi kollade på den. Sedan blev de mat då de blöds på tacos i stora lass. Sen blev det tv soffan resten av kvällen med familjen trepkow! Tillslut blev klockan så mycket att isak var tvungen att skjutsa hem mig för att jag skulle klara av att ta mig upp överhuvudtaget imorgon. Men nu var dehär de allra sista ni hörde utav mig för den här kvällen, ses imorgon igen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0