sommar och sol

ligger nu nere i källaren och chillar. as nice att inte vara ute i dag om man tänker på hur mycket jag var ute igår. Igår tog iallafall jag och isak bussen hem till min farmor vid 12 tiden. När vi kom dit var det bara att gå ner till hennes brygga och lägga sig, jätte skönt. De blev även så att vi badade vilket inte var så skönt. Så jag rekomenderar inte att bada i mälaren när det är 15,2 grader. Vid kvart i tre gick vi upp för att alla kom. vi gjorde en tårta och åt god mat. vid halv nio tog vi bussen hem igen. Den natten somnade vi väldigt sött. idag har vi fan inte gjort ett skit så de finns inget att berätta om. när jag kom hem gick hela familjen och köpte glass. Ikväll står grillning i vårdsätraviken på schmat. Kommer kanske kunna uppdatera nu i veckan men inte mycket alls. Ska iallafall ha med mig kameran överallt så massa bilder kommer de bli någon gång.
taggad kille.
gosssiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0