sommarlovs dissen:

sommarlovs dissen: okej ska jag förklara hur de ligger till nu. eftersom att jag inte har längtat som en galning efter sommarlovet som jag brukar göra så skulle jag faktiskt lika gärna kunna gått i skolan någon vecka till och sedan ha mina 10 veckors sommarlov. Sen är de ju också så att dem tre första veckorna av mitt sommarlov ska jag jobba vilket är mycket ovant för min del. Sen har vi även två saker till. den ena är att jag, emma och anni har alla olika jobb perioder så det är alltså alltid någon som jobbar vilket är väldigt tråkigt.. Sen sist men inte minst så åker isak iväg om några dagar då han är borta i två hela veckor. De här har/är väldigt jobbigt för mig/honom/oss eftersom att vi bara har varit ifrån varandra som mest två hela dagar vilket inte är mycket alls. Men världen går inte under. de är bara att hålla huvudet högt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0