sova

nu har jag sovit igen allt som jag inte har sovit på dem här tre senaste netterna. I torsdags var det ju bal då mamma skjutsade hem mig till isak vid fem kanske. träffade på felix utanför. Vi gick in och väntade på dem andra. En timme senare var emma, joel och adam också där. Vi fick en drink och så. Vid sju tog vi bilen till first hotell där balen var. Hela kvällen blev as bra. Vid tolv tiden tog vi oss bort till ekonomikum för att umgås. Hade inga skor på mig eftersom att dem gjorde för ont. Vid ett tiden kom jag och isak hem. Sov två timmar den natten. oj vad gjorde ni? haha skoja! Fredagen började redan vid halv åtta då jag var tvunget att gå till skolan. ingen vacker syn kan jag ju säga. skolavslutning för både 7or, 8or och 9or. Mycket känslor. Efter avslutningen tog jag bussen hem för att packa min väska och dra mig vidare hem till isak. Vid 7 kom adam och felix då vi började gå till storvad för att grilla med jakob, gabbe, marre, edvin, joel, lars och oliver. vid halv nio kom emma och anni dit. Sen vid nio tog vi bussen till ekonomikum där vi var hela kvällen. jag och isak tog bussen hem vid ett. senare kom joel, adam, felix, oliver, emma och anni. berättar om min och isaks dag lite senare för jag ska ta bussen nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0