janne, lena och barnen

gårdags kvällen började med att jag emma och anni möttes vid ica. vi köpte med oss de vi behövde. sedan tog vi våra ben och gick ner till vårdcentralen där vi mötte upp isak och joel. Vi tog bussen till stan sedan nästa buss till vårdsätra där vi grillade och hade de mysigt. Senare tog vi bussen till statoil för att hyra film. Emma och anni åkte hem till sig medans jag, isak och joel begav oss hem till isak för att kolla film och äta lite popcorn. Vi somnade väl vid ett. Eller de kanske var jag som somnade då. Iallafall hade ingen bra sömn den natten eftersom att de var varm som i en bastu. joel och isak körde väl lite fifa när jag vaknade. Sen gick joel hem och då kom isak upp med frukost på sängen till mig, sötis!!!! Claris kom sedan och hämtade mig vid två tiden då vi cyklade ner på stan för att möta upp anni emma och nathalie i stadsparken. Vi hade de jätte trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0