fanny och ludde som kockar....

tja skriver lite kort innan jag sover. efter skolan tog jag bussen ner på stan. kul väder. träffade mamma gick och kolla på bikini men vafan den var borta. efter det tog jag bussen hem till isak. men ingen isak var ju hemma. för han var hos joel men skulle ta bussen hem. så de var bara jag, jesper och ludde. ludde och jag skulle visa varandra våra hk kunskaper. så vi började laga tortellinis. men glömmer att koka upp vattnat innan vi lägger i dem. inget vi kom på. sen när isak kom hem så fick han syn på det och fick styra upp det. efter maten städade vi hans rum, vilket sammarbete! sen blev vi hem skjutsade till isaks mamma för att passa hugo. vi spelade mario cart. sen blev klockan halv tio och jag gick hem... kort de blev...
gosiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0