godis

ska snart gå till affären här ute i bälinge för att köpa mig en godispåse tills ikväll. Sen blir det bada badtuna hemma för första gången. kan ju berätta lite kort om gårdagen. jag tog bussen in till stan. Då hade inte oturen slutat... för när bussen kom så skickade jag en sms biljett. Sen hoppade jag på, tog bort biljetten........ hur dum får man bli? så då var jag tvungen att skicka en ny biljett när jag skulle byta buss. onödigt slöseri med pengar... aja jag kom fram till gamlis hallen gick in stod där ett tag tills alla kom ut. Vi gick hem till isak för där vi åt en as god middag. Sedan laddade vi ner en film och gick ut i boden för att kolla på den. vet inte när vi somnade men kallt som fan var det iallafall. vaknade vid 8 då isak hade varit vaken i 2 timmar. Vi gick in åt frukost sen slappade vi bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0