här kommer svaren

Fråga:
Är Annina Skatt på G med någon, vem?
Svar:nej, Snygg sökande:)

Fråga:
snygg eller söt?
Svar: kan inte välja en så jag väljer båda helt enkelt! :)

Fråga: Vilka är dina bästa kompisar?
Svar: Emma Anni och Ebba

Fråga:
Fans det någon liten trevlig på mallorca 08? :O
Svar: Såklart de fans! rätt så många faktiskt. men det var ju dig jag fick bäst kontakt med! :)

Fråga:
Har du några sommar planer än?
Hur känns det inför gymnasiet?
Vad ska du välja?
Svar: Inga jätte stora men ska åka till åland som vanligt med samma gäng som alla år. Sen ska jag till gröna lund med isak. Tror att jag även ska utomlands. Sen vet jag inte något mera. De känns ganska så bra inför gymnasiet. Har ingen koll på vilka som ska gå samma program som mig men man får vänta och se. Även tråkigt att byta skolan och inte gå på samma som sina närmsta kompisar ska gå men har man en dröm så har man. Jag har valt fyris sam sam juridik krimenallteknik.

Fråga:
Två snyggaste i sjuan, två killar och två tjejer :)
Svar: killar: Nils och Ludde Tjejer: Amanda och Frida

Fråga:
vad fiick dig att klippa av håret?
vad använder du för parfym?
vart bor du?
kan du visa bild på där du bor?

vad har du på dig när du åker skidor?

vilken skola gick du på innan tunaberg?

Svar: Ville ha en förändring, kände för att göra det.

parfymen jag använnder nu för tillfället heter Naomi Campbell Cat deluxe

Jag bor I svartbäcken och i bälinge. visst kan jag göra det men de blir i ett senare inlägg för jag har ingen bild just nu. De ska jag försöka lägga ut bild på innan jag åker. Skolan jag gick på innan tunaberg var ju såklart domarringen, vad annars lixom :)


Fråga:
Vilket gymnasium ska du börja på? :)
Svar: fyris

Fråga:
Har du någon låt som betyder extra mycket för dig?
Vilken och varför just den?
Finaste plagget i vår/sommar enligt dig?
puss snygging!
svar: Ja det har jag! Jo det var så här att när jag och isak hade varit ihop några veckor så sa jag en låt som han skulle lyssna på som beskrev honom. Sen gjorde han samma sak. Låten heter Stay with you av John Legend. Sjukt fin! Den betyder väldigt mycket för mig. Den på minner mig om min underbara pojkvän!

Fråga:
Sluta vara så söt!?
Vad tycker dina föräldrar om isak?
Går det bra i skolan?
Favorit låt just nu? :)
Svar: Tack så mycket!
Dom tycker att han är trevlig, gullig, en as bra kille!
Jarå de går helt okej. blir jobbigt ibland. men det är bara att ta nya tag.
To Be With You är min favorit låt just nu riktigt skön!

Fråga:
Hur länge har du och din pojkvän varit tsm?
Är du oskuld?
puss
Svar: Jag och isak har varit tsm i  snart ett halv år nu!
nej det är jag inte.

Fråga:

vad är det bästa respektive sämsta med emma anni o lina? du måste säga en bra sak o en dålig sak om varje! :)

Svar: Emma är en jag kan berätta allt för! Anni är också en jag kan berätta allt för! Lina är en kompis som jag har kul med!

Har inga dåliga saker som jag kommer på just nu, återkommer med det!

Fråga:

vem var det du menade i inlägget " hur kan du hålla på så här"?

Svar: Inget jag tänker ta upp på bloggen.

 

Fråga:

Anser du att du tar din pojkvän före dina vänner?

Svar: Ja det gör jag, jag vet att de är dåligt av mig men jag försöker att bättra mig. saknar dem jätte mycket! hade en jätte rolig kväll med tjejerna ikväll och man behöver verkligen sina kompisar. bra att du ställe två lika frågor på två kommentarer..

 

Fråga:

vad valde du för inriktning till gymnasiet?

Vilka bloggar läser du?

Vilken kamera fotar på med?

Kram :)

Svar: Sam Sam

lite olika från dag till dag med typ idas, kenzas, tangys, emmas, amandas

CANON EOS 500D heter min kamera

 

Fråga:

Enligt lina så är du aldrig med henne på fritiden, varför då?

prioriterar du din pojkvän i stället för dina vänner?

är du sur på lina på grund av den där grejen som hände mellan er?, asså att hon valde anni och emma som hade snyggast klädstil eller ngt.

Svar: För att dem gångerna jag inte har läxor eller är med isak. då jag försöker umgås med mina kompisar så har hon inte varit med, kanske haft annat att göra vad vet jag.

ja de har jag gjort.
nej absolut inte.

Fråga:

2 snyggaste killarna i varje klass på hela skolan

Svar: har ingen skolkatalog här hemma men kanske hinner med att svara på den imorgon om du har tur!

 

Fråga:

jag vet att du tycker det sa bli kul att jag ska sova på golvet i stugan i säleeeeeen.......hur måru

Svar: Jag ska inte sova på golvet. De ska du göra. Jag tror nog att du står ut i en natt gumman! jo men jag mår grymt! lite trött kanske...

Fråga: älskar du mig? <3
vad ska vi göra på våran sexmånaders dag? <3
Svar: Det är ju självklart att jag älskar dig! <3
jag vet inte, men det där som mamma sa tycker jag lät bra, eller? <3

 

Hoppas att ni är nöjda med svaren, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0