nu orkar jag inte mera

god kväll! ligger nu i sängen ovanför täcket. har precis målat naglarna så de fick bli så. dagen har varit jätte bra. jätte tråkigt att jag bara träffade isak en snabbis i skolan när det är våran fem månaders dag... menmen de tar vi igen imorgon. efter skolan tog jag bussen till stationen med johan. mamma stod och väntade på oss där. vi gick på tåget. satt och prata åt shoppa och hade det trevligt. när vi kom hem till uppsala igen så sa jag hejdå till mamma och johan sen gick jag till bilen där pappa satt och väntade. hem åt kina mat. sen blev det fredags mys hemma. riktigt mysigt. pappa och jag kollade även på film. myssssss älskar att ha egen tid med någon av mina föräldrar!!!!!!!!!! måste ner på stan imorgon och köpa bikini trosor som jag glömde att köpa idag.... aja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0