otur

dagen gick ju inte speciellt bra, jag tror att de är något jag har gjort. har underligt mycket otur iallafall. jag vaknade i morse och var försenad. Sen glömde jag skåpnyckeln hemma så hade inget materiall på lektionerna... Sen på son så skulle vi filma med min kamera, när jag sätter på den så står det INGET KORT!??? galen som jag blev. då hade jag glömt det hemma. Sen kom vi på att vi kunde gå till datasalen och skriva ett fakta häfte. Jag hade redan börjat på de och skickat de till min mail. Så när jag ska logga in så kommer jag inte ihåg lösenordet!? åhhh.... Sen efter ett då jag skulle hem så har jag ingen hus nyckel för den hänger på samma nyckelknipa som min skåpnyckel gör... då försökte jag få tag på johan som inte svara och sen efter en halv timme så kom han äntligen. nu sitter jag hemma i trygheter. och bara njuter av lugnet :)
muffin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0