så han tog sitt pick pack och gick

jätte jobbig dag. har haft tre lektioner och de är kemi nationella inräknat.... men slutade halv fyra. hela dagen gick bara helt fel. glömde mobilen hemma. jätte jobbigt . man kände sig jätte handikappad. Så jag tog cykeln hem och hämtade den. vid halv fyra var ju min önskan att isak skulle hämta mig men va fan jag fick ta bussen till honom istället. kom den i tid? NEJ.  jätte irriterade. så när jag kom dit så skulle vi plugga, pallllllllllllla............ isak tyckte att min mage kurade lite för mycket så då medans jag tittade på tv gick han ner och gjorde mackor och fika. urgulligt! vid halv sju skjutsade stefan, isak och marie hem mig. har kollat på is hockey nu med pappa annars har jag inte gjort så mycket.
söööööööööötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0