mysigt pysigt

gud va mysigt vi hade det igår! vi åkte ner på stan och åt lunch. sedan hem, hämta badkläder och åka till fyrishov. var där i några timmar, super mys! vid sex kom vi hem. vid sju blev det en god middag tillsammans med isak, ludde och hugo. jätte gott! skulle också vilja vara duktig på att laga mat som isaks mamma. menmen man kan inte vara bra på allt. efter maten blev det melodifestivalen med alla pojkar, isak var väl emot de men jag tror han tyckte de vaar kul/mysigt.jag tyckte iallafall att det var kul/jätte mysigt! massa godis och sånt. sen blev de lite annat. sen gick ludde och hugo och la sig så jag och isak kollade på någon film på tv. somnade, hihi ovanligt! sen sov vi hela långa natten orkar inte berätta om den här dagen. puss!
jag vill vara BRUN!

Kommentarer
Postat av: Haile selassie

Sexig rumpa! <3

2011-03-13 @ 21:57:36
Postat av: fanny

ska killen med sexigaste rumpan säga! <3

2011-03-13 @ 22:03:36
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0