ajaj kapten!

tjenare! kan ju berätta lite kort om gårdagen innan jag går in på dagens och morgondagens händelser. Åt en mycket god middag hemma hos isak med hans familj och kusiner. efter de blev de fotboll och dunken. as kul! vid halv tio åkte kusinerna hem så jag och isak gick och hyrde en film. kollade inte klart på hela. Somnade ganske så sött brevid varandra så småning om. Idag vaknade jag brevid den jag älskar som mest. fick frukost på sängen. gullis så gott de var! Vi kollade även klart på filmen och provade balkläderna brevid varandra. snyggt de blev!  Imorgon blir det en skön dag i skolan följt av en ur mysig kväll med isak! vi ska bara ha de bra. blir bio vid nio, gissa vilken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0