balklänningen fixad

länge sedan jag bloggade nu. kan ju ta allt lite snabbt. i fredags åkte jag ner på stan vid ett. mötte upp mia. gick och kollade runt efter en balklänning. men hittade väl ingen som var sådär riktigt wow! senare åkte jag hem till isak. men ingen isak där så jag satt och kollade när ludde och frans förde ett spela. efter en stund kom han. vi åkte till gränby med hans mamma, hittade en kavaj till irre. sen hem till migför att äta. sedan blev det film då jag somnade så de var tillslut bara mia och isak som kollade... aja. dagen där på så chillade vi mest bara hela dagen. Vid fem åkte jag ner på stan för att möta upp hanna, martina och felicia. Vi tog 7an till ekeby för att kolla lite fotboll. Sen åkte jag och hanna hem till mig där vi åt och så. jätte kul att träffa henne igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0