balklänningen har kommit!!!!!

Tjena! Har fortfarande inte hittat laddaren.( har ju letat så otroligt mycket!...) men jag kan ju beratta lite om mina dagar. I onsdags hade vi nationellt prov på morgonen. Hade sedan en lektion sen när på stan med anni. Hade jatte kul måste jag säga. Men vi hittade ingen klänning.... sen åkte jag hem till isak där jag åt och badade. Tog halv tio bussen hem. Var tvungen att sova direkt. Eftersom att jag skulle upp as tidigt för att hinna med bussen. Så jag gick upp 05.30, mycket härligt! På idrotter red hela klassen rätt så länge. Sen åt vi mat på stan sedan cykla till skolan för att ha pyssel sedan sluta... Skön dag. Efter skolan åkte jag och isak ner på stan för att möta upp hans. mamma sedan köpa balkläder. Hittade allt förutom skor. Sen ak5e vi hem till mig och åt och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0