chill brallorna är på

tjenar länge sen sist, eller vad tycker ni? iallafall jag kan ju berätta lite om gårdagen. skolan var ju bra. tittade på film sista lektionen så de var ju nice! efter skolan åkte jag och isak hem till honom där vi lagade mat allihopa. sedan åkte vi på lasergame. riktigt kul och riktigt lökigt! Efter de åkte jag och isak hem till honom där vi sov senare på kvällen. och sen har vi idag dårå när vi skulle ha operation dagsverk. Men jag och 30 andra nior gick till skolan som vanligt för att jobba matte i någon timme. jävligt chilll!!!!! gick hem till isak sen då han hade glömt nykeln inne och målarna hade låst medans han var ute och jobbade. så vi fick gå ner på stan och hämta isaks mammas nyckel då vi även fick pengar för att köpa något att äta. så vi gick till MC donalds och åt. Sen tog vi bussen hem och nu ligger jag hemma i sängen och chillat galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0