fem sanningar om mig

1. Jag sjunger jämt. Inget jag har tänkt på så mycket. men isak börjar bli galen för de går inte att prata med mig och jag sjunger med i en låt eller så.
2. Jag har nästan alltid fint i mitt rum pågrund av att jag trivs när allt står på sin plats och så.
3. ibland brukar jag tänka på hur mina betyg skulle se ut och jag inte hade dyslexi och hur mycket mindre jag skulle behöva plugga. jobbig tanke när de inte går att ändra på.
4. när jag är ute och cyklar eller åker moppe (med isak) så tänket jag på allt som skulle kunna hända och får upp som en bil i huvudet hur olyckan ser ut.
5. jag är as nöjd över mitt satsande på skolan den här terminen. de kan bli bättre men då skulle jag få sitta alla dagar i veckan och den lusten/orken har jag bara inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du dyslexi ? det märks inte att du har det för du har ju inga stavfel i bloggen typ eller så?

2011-05-16 @ 21:26:41
Postat av: fanny

japp. tack för att du säger de! jag uppskattar det verkligen! :) kram!

2011-05-16 @ 23:11:15
URL: http://fannyhedins.blogg.se/
Postat av: 9

har samma problem och der är så mycket jobbigare än att inte va det. Man hade haft garanterat bättre betyg än vad man igentligen har..

2011-05-17 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0