de lysser en svag lampa där ute

hej alla glada! skolan gick bra. men som jag sa så var de en ovärld dag då jag hellre hade legat hemma och sovit, men men de är ju skola. efter morgonens lektion, historia. Gick jag, christoffer, christian, oskar och anton ner på stan. efter en mycket lång diskution beslöt vi oss för att äta lite kebab. efter sa vi hejdå till anton och oskar som åkte hem. medans vi andra tre duktiga ungdomar gick tillbaka till skolan för att plugga och sedan ha språk. vid hlv tre slutade isak. vi tog bussen hem till mig. nu har vi precis lagat mat. och ska snart bege oss hem till isak för att spendera kvällen/natten/morgondagen. ska bli skit skönt att sova ut imorgon <333333 nu ska jag sluta. hej!
hur gott???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0