fråga och svar

Hej! Visst kan jag berätta lite mer inveklat om vad jag går för linje, vad man gör osv.
Jag går då juridik krimenalteknik vilket jag tycker är ett jätte spännande program. nu i ettan håller vi inte på någonting alls om just de. det kommer mer i tvåan. men vi fick ha en liten genomgång precis i början av terminen då vi fick lösa en fall vilket var skit kul! Ämnena vi har just nu är Samhällskunskap, Historia, Språk, Engelska, Svenska, Matte, Naturkunskap och Idrott. I tvåan får vi även Psykologi och något mer tror jag. Vad de gäller schemat så är de as chill. Vi slutar 15.45 måndagar, 13.30 tisdagar, 15.00 onsdagar, 13.30 torsdagar och 10.00 eller 12.00 de beror på vad de är för vecka. men vi har bara en och en halv timmes lektion på fredagar vilket är väldigt skönt! Om du vill ha ännu mer information så är de bara att klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0