godnatt

hade en mysig kväll igår tillsammans med julia. vid tolv tog jag bussen hem till isak där han kom och hämtade upp mig. vi åkte sedan hem till honom och kollade på film tillsammans med ludde och jesper. sedan somnade vi och sov till tolv. då vi åt frukost. vid ett åkte jag ner på stan med mamma och johan för att köpa farsdags presenter. efter någon timmes letande hittade vi en. så vi åkte raka vägen hem till mormor och morfar där de bjöds på tre rätters middag. oj så gott de var. vid fem gick jag och johan hem till pappa där vi gjorde mat och uppvaktade honom med presenter. de bjöds även på efterrätt. nu på kvällen har pappa jag och johan kollat på film. jätte mysig dag över huvudtaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0