jag är en vampyr

med nytvättat hår sitter jag nu i sängen och överväger om jag ska ta mig upp till köket och baka en kaka med johan. är suger på något gott. iallafall så spenderas den här tisdagskvällen hemma. ska bli jätte skönt faktiskt. ska försöka lägga mig i god tid. dagen rullade på som den skulle vaknade runt halv elva i isaks säng. Då vi kollade klart på filmen som vi hade hyrt. en snabb frukost på de sedan vidare hem till mormor och morfar för pannkakor och fika på de såklart. även johna kom dit tillslut. nu på kvällen har jag inte gjort så mycket fixat lite i rummet och så. avrundar här med detta inlägg med en punkt .
en dag jag alltid kommer minnas. precis som alla andra dagar tillsammans med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0