fina dagar kan vända snabbare än vad man tror

godkväll! ur dålig uppdatering om jag får säga de själv. hade en mysig men strässig kväll igår. filmen var dö läskig iallafall. fick sova fem och en halv timme längre än om jag skulle gått till skolan. as skönt med en ledig dag. vaknade vid tolv då isak redan hade varit uppe i två timmar. han satt och spelade fifa såklart. tog de lugnt i några timmar innan vi åkte ner på stan för att kolla min syn till körkorts tillstånd och sen en sväng in på apoteket. Vid fem tog jag bussen hem för att laga lite mat. har hunnit med att ta en lång promenade med mamma och sedan färgade vi håret på mig. har precis lagt mig i sängen efter en timmes tv tittande. imorgon blir de tidigt upp för skola.
mina ny köpta löparskor 699:- (rea)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0