Jag flyger högt och det känns som jag faller igenom igen och jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

tchena! ( bara vissa vet hur de uttalas tyvärr..) ligger och letar resor för full rulle. och har väl gjort de ett tag nu. dagen har varit dö lång som alla andra måndagar. började tio med historia. sedan språk då vissa grupper fick gå till diös och kolla på fotboll. så jag, isak, felix och marwin gick dit, hur ovärt som helt eftersom att vi typ var där i tio minuter innan vi var tvugna att gå tillbaka för att ha matte.... Sen var de svenska, den lektionen är så jävla painnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!! iallafall. efter skolan åkte jag och isak ner på stan, gick till resebyron, satt där en stund sen orkade vi inte mer så vi tog oss en fika och åkte hem igen. kvällen har varit väldigt skön har vara tagit de lungt, pluggat, kollat tv, resor och duschat! nu ska jag fortsätta med mitt resetittande, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0