om jag kunde drömma

shit vilken kass uppdatering de har blivit den här helgen. ska ta allt lite kortfattat för er. i fredag blev de middag, idol med isaks kära familj. sedan begav vi upp på isaks rum för att kolla på film (jag och isak) Dagen där på sov vi länge, åtminstone jag. Isaks lillebror fyllde år så de blev lite present öppning innan de vankades match. sirius-björkling. Då dem vann. Senare på kvällen kom hanna med familj hem till oss. jätte kul att träffa henne. Senare kom isak då vi somnade på studs. Dagen där på kom hans släkt så vi åkte dit då de blev ännu mer firande. Va även med och kollade på när isak dömde hugos match lite senare. nu på kvällen har vi varit hemma hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0