jag vet att du sover

godkväll! blev en riktigt bra av slutning på dagen igår. gick ju som sagt på musikal med mormor och kusin lisa. oj va bra den var! något jag verkligen rekomenderar att se! i morse kom mamma in till mig strax elva med frukost på sängen till mig. vid tolv körde mamma in mig till isak. vi gjorde mina efterlängtade våfflor. sedan tog vi oss en sväng till gränby. de ända vi hitta var godis och de var de jag hade bestämmt mig för att inte köpa den här gången. men när isak kom med insiativet så vafan.... vi åkte iallafall hem till mig sen för lite mat och annat mys. nu har jag precis duschat och allt sånt. har även hunnit prata en kortis med irre. nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0