glad, gladare, gladast

hej allesamans! jag och minkära lillebror har nu under eftermiddagen bakat en kladdkaka vilket var mums. tänkte bjuda isak på den när han kommer. han lär vara här snart eftersom att han åker bil från träningen. iallafall ikväll ska vi kolla på ensam mamma söker, äta kladdig kladdkaka och mysa galet!
jag kan ju ta och berätta lite om min dag i klassen SA11C. vi har haft fem lektioner, palla. längsta dagen på veckan som tur är, redovisningen gick bra och nu har jag inget mer att tillägga förutom att jag har skolfotografering imorgon och sist men inte minst här har ni en söt bild på lilla julia från idag på svenskan.

Kommentarer
Postat av: J

Jävla unge. Visste att du skulle göra sådär :'(

2011-09-05 @ 19:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0