innan snön faller

tjenixen! om fem ynka minuter sitter mitt besök antagligen på bussen till bälinge. ikväll ska vi bara mysa och kolla på film. sen sover mitt besök över här också. om ni undrar va besöket heter så heter de julia. iallafall skolan har gått snabb vi har haft engelska, idrott och matte. efter den "otroligt" långa dagen tog jag, julia, anton och christoffer bussen hem till anton ute i storvreta. där de blev bakning, fortkörning och bil spel. kom hem för en stund sen men innan jag åkte hem sprang jag förbi isak för att ta några pussar innen han åkte vidare på träning. nu ska jag ta och runda av detta inlägg, hej!
jag och christoffer på matten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0