innan solen går ner

god kväll! ligger just nu ner bäddad i min säng och ska strax sova. men innan de ska jag ta och berätta lite kortfattat om min dag. dagens skola bestod av fyra lektioner, historia, samhällskunskap, tyska och en kvarts svenska pga. en bajs lukt som befan sig i klass rummet och ena huset av skolan. så vi fick helt enkelt gå hem. inga sura miner då inte. fast jag vart ju tyvärr tvungen att vänta i 40 minuter på att isak skulle sluta men de gick snabbt. vid halv fyra satt vi på bussen ut till storvreta för att klippa oss. är super nöjd. även fast jag inte skulle klippt av så mycket så blev de verligen bra. Sen stack vi hem till isak där vi lagade mat och mös i hans säng framför tv.n. nu är jag hemma och ska sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0