kyss mig

hejhej förlåt för en dålig uppdatering igår men jag fick lite brottom efter maten så jag tog bussen in till stan på direkten för att fika med julia, julia och lina. va jätte mysigt. sedan tog jag, julia och julia en promenad innan vi gick hem till julia där vi satt och pratade i några timmar. vid halv två tiden lämnade julia mig och julia. så då gick vi upp och la oss, somnade väl efter fem minuter. dagen där på åt vi frukost och kollade på beck. vid tolv gick jag hem till isak, vi åkte vidare på loppis på ikea vilket kanske inte var de bästa men vi gick in på ikea och tog en korv och glass. nu sitter vi hemma hos mig och ska snart åka inte till stan och äta med johan, uppdaterar imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Julia Blomquist

Åh vad söt, min lilla pärla!

2011-09-03 @ 21:30:42
Postat av: fanny

du är söt, min kära vän! <3

2011-09-06 @ 18:36:45
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0