utan dina andetag

hej alla glada! dagan har varit lång men vafan de är ju måndag då ska dagen vara lång och jobbig annars är de ingen måndag. Fick tillbaka min historia uppsats och matte provet, gick överförväntans bra! efter skolan tog jag bussen hem till isak. han stod berädd innanför dörren med mellan målet i handen och klar för att springa upp till hans rum för att kolla på tv. (riktigt så var de inte. men nästan) sedan stack isak iväg på träning då jag och marie redan hade planerat tidigare under dagen att vi skulle fixa till lite i hans rum. så de gjorde vi. tillslut blev de väldigt mysigt! åh jag verkligen älskar att hålla på med inredning!!! sen ner stefan och isak kom hem så åt vi jätte god mat som jesper och ludde hade gjort iordning. vid tio tiden tog jag bussen hem. nu har jag precis duschat m.m. så nu är jag klar för att hoppa i säng!
bild från dagen. egot själv. snodd från gummsizzzzz blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0