de var ett lyckligt ögonblick. precis som alla andra ögonblick tillsammans med dig.

kom hem för en timme sedan. mamma hämtade upp mig efter föräldrarmötet. åt jätte god mat hemma hos isak, som alltid. Hann även bli klar med min uppsats som ska vara inne imorgon. ska kolla igenom den innan jag somnar. hade iallafall tre lektioner idag, vilket var väldigt skönt! efter skolan hade jag och julia bestämt oss för att gå hem till henne och baka. men när vi nästan var framme så kom hon på att nycklarna låg hemma. så vi gick tillbaka. Tog oss en tupplur på skolan innan Dimitris och Isak kom. ska ta och runda av här, kram!
en kväll jag alltid kommer komma ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0