så länge sen

nu ligger jag i sängen och kommer ligga här tills imorgon bitti då klockan ringer vid halv sju tror jag. tänkte att jag skulle bestämma kläder innan jag gick och la mig så nu ligger de fem olika outfits på golvet som bara väntar på att jag ska prova allt flera gånger om. just nu hoppas jag faktiskt på att de ska regna imorgon för då har jag bestämmt att de blir gummistövlar på fötterna imorgon, hihi känner mig som ett litet barn på nytt. imorgon ska jag ta en outfit bild så vi får väl se när den kommer upp imorgon. nu ska jag kolla igenom min läxa för sista gången ikväll, hörs!
kolla vad jag kom hem till efter plugget, ett onyttigt
mellan mål och en gullig pojke såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0