vi är alla döende i den sjukdomen som kallas livet

godmorgon! ligger just nu i sängen och vänatar på att gå till skolan för att börja med samhällskunskap då jag och mina två "grupp kompisar" ska redovisa lite kort om jack the ripper. ska faktiskt bli riktigt kul. i vanliga fall tycker jag inte om att redovisa alls med eftersom att de är om något kul ämne så blev de helt plötsligt kul. oj va jag pratar bort massa saker. igår började ju idol vilket var bra, gillar dock inte alexander bard alls! och ikväll börjar mitt efterlängtade ensam mamma söker. igår fyllde min mamma år så vi firade henne hela dagen nästan. sen åkte jag och isak hem till isak för att äta middag och kolla på idol tillsammans med hans familj, super mysigt! nu måste jag gå och borsta tänderna innan jag åker till skolan. hej!
grattis mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0