en himmel så blå

Hej på er! hur har ni haft det i vårsolen denna dag. själv har jag haft det bra. klev upp redan vid halv sju då klockan ringde. oj va onice. men vad gör man inte för lite morgonträning med lisa lixom? jobbigt och kul var det iallafall. efter de gick jag in till stan för att möta upp jossan. kul och se henne igen. vi kollade runt lite i affärerna. sen tog vi en glass och satte oss vid ån. vid två tiden gick jag hem till mormor och morfar där även johan befann sig. de bjöds på mat och efterrätt. fick även en påskpresent. alltid lika mysigt att hälsa på. nu på kvällen har jag varit och handlat med filip och pappa. men har jag bara suttit och kollat på gamla bilder/videosar. oj vilka minnen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0