ingen påsk utan påskgodis

hej på er! nu under kvällen har jag väl typ bara tittat på hockey. gick inge vidare idag. men men sånt händer även dem bästa som idag alltså. planerna inför morgondagen ser ut så att jag ska upp vid åtta då jag gör mig iordning och sticker sedan till gymmet och möter upp lisa. efter de så tar jag mig ner på stan för att träffa josefin. sen vid två ska jag hem till mormor och morfar på lunch tillsammans med johan. oj vad jag planerar hela tiden.... men mne de är kul att ha någonting att göra också. nu ska jag strax sova. men innan de så ska ni få tre bilder. puss.
och den här bilden tog jag bara för att ni skulle se hur stort ägget verkligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0