nu kan du få mig så lätt

hej på er! länge sen jag hörde av mig. en hel helg har åkt förbi. en helg hemma hos familjen trepkow/sjöberg/eriksson. har iallafall haft de jätte bra. i fredags kväll fick jag ju träffa isak igen. skönt var de! i lördags gjorde vi ingenting. jag gick hem på kvällen och åt tillsammans med familjen. sen tillbaka till isak. igår så vart de uppstigning i bra tid då vi gick ner på stan för att ta oss till stationen och drika lite afternoon tea. gud va gott de var! vi fick de av marie och stefan i påskpresent. en sån himla bra present måste jag säga! någonting jag absolut vill göra vid ett senare tillfälle. Efter de så gick jag hem till emma där även ebba befann sig. åh va kul de var att träffa dem igen. vid fem var jag tvungen att ta mig tillbaka hem till isak för att byta om och sen gick vi och spelade bedminton. de var jätte kul! efter de så spelade ludde och isak innebandy med sin mamma och hennes jobb. när vi kom hem så åt vi sen kollade vi påå film och somnade efter de. idag gick vi upp i skaplig tid. vi städade och kolla på dexter. sen vid ett kom släkten. de bjöds på god mat. efter de så tvättade vi isaks moppe. sen tog jag bussen hem till bälinge. nu ska jag kolla på tv med mamma. ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0