soliga dagar

snart en vecka sen jag skrev. tänker inte uppdatera er om vad jag har gjort. inget som intresserar er tror jag. plugg plugg plugg. De var varit väldigt hektiskt. igår hade jag ett stort samhällskunskapsprov. Gick bättre än förväntat. hade även historia prov som gick helt jätte bra kändes de som. sen idag hade vi nationella i språk och nu imorgon väntas två redovisningar innan helgen. jävligt skönt att bli av med allt även fast de är sjukt mycket kvar. idag har jag iallafall varit med isak efter skolan. "vi" (jag) sov någon timme då isak självklart passade på att spela lite fifa. Sen blev de en god middag med hela hans familj och hockey på de. synd att de gick som de gick. hejar i vanliga fall inte på något av lagen men hatar brynäs så de var lite små surt. aja nu ska jag ringa isak innan jag hoppar i säng. ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0