2012-08-28

Hallå igen! hoppas att allt är bra med er. Här är de iallafall fint. förutom att jag tror att vi har fått ett par gäster i badrummet som jag absolut inte vill träffa på inne i mitt rum i natt. Därför har jag lagt en handduk vid dörrspringan(Hoppas ni fattar!) där nere utanför badrummer och sen en i mitt rum. Så dem har en del hinder att ta sig förbi innan dom kommer fram till mig och min säng... Iallafall... Idag efter skolan så tog jag och isak bussen till gymmet. Efter att ha varit där ett bra tag så tog vi bussen hem till mig och umgicks. Vi har även bakat scones som vi åt nu på kvällskvisten. Nu ska jag ta och redigera lite bilder. får se om de blir någon som jag lägger ut. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0