16 månader tillsammans

Hallå där! en hel helg har nu passerat och nu längtar jag som tusan till nästa helg. Då de till och med blir långledigt i en hel vecka. gud så skönt de ska bli! iallafall så har min helg varit väldigt bra! i fredags så var kusinerna över på middag. Senare på kvällen kollade hela familjen på en film som hette "eagle eye" faktiskt jätte bra för att vara en sån film. Nu går vi över till lördagen då jag gick till isak vid tolv. Vi gick ner på stan. jag köpte mig ett par byxor senare på kvällen överraskade isak mig med god mat + efterrätt. Sen blev det melodifestivalen tillsammans med hans familj. Och sist men inte minst så gick vi två ut och badade lite innan vi gick och la oss. Vi firade ju som sagt 16 månader igår. mys!! Vi slutade helgen med att gå på barnkalas, äta god mat och kolla på film. inte dåligt de inte. Ha de så bra!

blundar verkligen på alla bilder... men de är ju gulligt de med.
min nyvakna snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0