9 feb 2012

hej igen! vet ni vem som faktiskt har namnsdag idag. jo de har faktiskt fanny och felicia. bara så ni vet. nu ligger jag iallafall nerbäddad i min varma säng. ska upp vid kvart i åtta imorgon. oj va skönt att få sova någon timme längre. inte varje dag man får göra de inte och sen till och med sluta vid ett. men de är ju skönt. efter skolan ska jag och isak ner på stan iallafall och kolla sommarjobb. får väl se hur de går. Sen ska vi hem till någon av oss för att baka scones. oj så gott! scones kommer bli en veckovana för mig. slutsnackat! godnatt sov så gott!
fick det här av mormor och morfar i namnsdags pressent! gick en slant att handla någonting för. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0