bio mys

tjenare! ligger för tillfället i sängen. strax är det sovdax för min del men innan de ska jag ta och berätta en mega cool grej! imorse när jag kom till skolan så sa julia att hon skulle gå och se "en gång i phuket" på imorgon med dimme. Och de ska jag och isak också göra exakt på samma bio och vi sitter lixom på samma rad. Sen iallafall så pratade isak med felix och då skulle tydligen han och tre andra kompisar också gå på den exakt då. och de coola är att alla sitter på samma rad brevid varandra utan att vi ens pratat om det. helt sjukt. av lixom 340 platser, tar alla samma rad. SJUKKKKTTTTTTTT!!!!!!!!! okej det var allt för mig. sen för att göra er som börjar tidigt imorgon lite avundsjuka så börjar jag halv tolv och slutar ett. skönt va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0