helt perfekt

Hallå! Det har varit en hejdundrans bra dag måste jag ta och säga! Började vid tolv då vi hade psykologi prvo. De gick bra tycker jag! När vi var klara så började jag, oscar, anton, fredrik och philip drar oss in till stan för att äta mat. Blev lite hamburgare. Men för min del blev det bara en glass eftersom att jag precis hade ätit frukost. Vid två tiden började vi gå mot studenternas där vi skulle möta resten av klassen för att åka skridskor. De var verkligen skit kul måste jag säga! Kul att de var så himla fint väder också! Iallafall så fick jag och oscar en liten promenad in till stan sen där vi sa hejdå. Jag gick och mötte upp isak för en kort fika innan jag skulle klippa mig. Då kom jag på att jag har världens bästa värme spray för mitt hår var inte slitet alls och jag plattar håret varje dag plus att jag har inte klippt mig sen skolan började. vilket är för sex månader sen. de är faktiskt jätte sjukt. aja de var typ allt för mig och de här inlägget klart slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter skyddssprayen? :)

2012-03-01 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0