I will never be the same without you

god kväll! oj vad jag redan känner mig bättre av tabletterna som jag fick av läkaren igår. skönt att komma tillbaka till de vanliga igen. mindre kul är de väl att jag har missat hela lovet. men som tur är så om fem veckor är de ju lov igen och då ska jag fan setill att vara krryyyyyyyyyy!!! ikväll lagade jag och johan mat till hela familjen. de blev tacogratäng med taco chips och sallad. mums va gott! isak drog efter maten. så nu har jag och resten av familjen kollat på harry potter. och alldeles strax blir det någon annan film. juste. gissa vilken tid jag ska upp imorgon... sju. fyfan va jobbigt. vi ska ut och fiska i rasbo med joel och hanna. ska bli kul men varför just vid sju??????? hallå?
senare på kvällen åker jag iallafall hem till isak och sover där. ni får ha de så bra!
jag vill ha sommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0