som silver

hallå! mår otroligt mycket bättre nu. inte riktigt bäst. Men snart så! som ni redan vet så gick jag upp mega tidigt igår för att åka ut och fiska. fick en firre. men den kasta vi i egen för att ingen palla ta hem den. vädret var dåligt så tillslut bestämde vi oss för att åka hem till hanna och joel på en fika. när vi senare kom hem så stack jag hem till isak någon timme senare. blev lite lördags mys där hemma framför melodifestivalen. somnade vid tolv snåret. idag har det varit kalas hemma hos dom så hela släkten kom dit för att fira deras morfar som fyller år idag. bjöds på god mat och dryk. vid fyra tiden åkte jag, pappa och johan hem till mamma för att släppa av oss där. nu har jag hunnit med att duscha, måla naglarna, kollat på tv, skrivit klart två öppsatser mm. vi hörs imorgon igen puss.
jag tror att min mage gör så ont för att jag inte ätit godis på två veckor..... tråkit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0