lova mig aldrig bli någon annan

tjenixen! hoppas ni hade en bra fredag igår. Det hade åtminstone jag. efter skolan drog jag och isak till träningen. var där i några timmar. blev även en kort liten sväng på stan innan vi tog bussen hem till mig för en skön dusch. Resten av kvällen bjöds de på mycket skratt, god mat och bra film. vid elva tiden hoppade vi till sängs för lite mys innan vi somnade. Imorse vaknade vi av att mamma tappade ett glas utan för rummet. klantigt. men de är sånt som händer. faktiskt så lyckades jag somna om och vaknade igen vid halv tolv. resten av dagen har vi bara slappat. de var allt från mig. ha de så bra!
man blir ju något sugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0